سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دو مسلمان یکدیگر را ببینند و یکی از آنان به دیگری سلام کند و با او دست دهد، محبوب ترین آنان نزد خداوند، خوش روترین آنان نسبت به دیگری است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

فروشگاه فیلم و سریال

به ازای هر 10 هزار تومان خرید از فروشگاه یک امتیاز به شما تعلق میگیرد.

چنانچه شما فروشگاه را به دیگران معرفی نمایید درصورت درج اسم شما به عنوان معرف به ازای هر 10 هزار تومان خرید معرفی شده یک امتیاز دیگر به شما تعلق میگیرد. ( جدا از امتیای که خود خریدار کسب میکند.)

شما با هر امتیازی میتوانید در قرعه کشیها شرکت کنید . تنها کافیست 15 تا 20 ام هر ماهی که مایل به شرکتد در قرعه کشی هستید نام خود را برای ما ایمیل کنید. یا اسم و فامیل خود را اس ام اس نمایید . 

هر ماه 2 نفر به قید قرعه انتخاب میشوند که میتوانند بنا به امتیاز کسب شده یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنند.

جوایز قرعه کشیها به صورت فیلم یا سریالهای فروشگاه و یا درخواستی شماست !!

درصورتی که انتخاب شما از محصولات فروشگاه باشد به ازای هر امتیاز 1 اپیزد و به ازای هر 5 امتیاز 7 اپیزد از هر سریالی که مایل باشید در اختیارتان قرار میگیرد. درصورتی که مایل به دریافت فیلم باشید، اگر انتخاب شما از محصولات فروشگاه باشد به ازای هر 4 امتیاز یک فیلم سینمایی به شما هدیه داده میشود.

درصورتی که انتخاب شما از محصولات فروشگاه نباشد و مایل باشید سریال یا فیلم خاصی برای شما تهیه و زیرنویس شود به ازای هر 10 امتیاز 12 اپیزد بدون هزینه و به ازای هر 7 امتیاز 1 فیلمه انتخابیتان کمتر از 1 هفته ترجمه و به شما هدیه داده خواهد شد.

درصورتی که شما برنده ی قرعه کشی شوید با شما تماس گرفته خواهد شد. میتوانید 5 سریال یا 5 فیلم ( درصورت انتخاب هرکدام ) درخواست دهید تا از بین آنهای برای ترجمه و زیرنویس انتخاب شده و به اطلاع شما برسد .




MiDea ::: جمعه 88/5/23::: ساعت 9:4 عصر